Vedení týmů/ workshop
Vedení týmů je disciplína, ve které se můžete neustále rozvíjet. Tento workshop vám nabízí komplexní pohled. Zaměříme se na týmové role, fungování, dovednosti a akce, které vedoucím pracovníkům napomáhají k tomu, aby svoje projekty vedli úspěšně a bez zbytečného stresu. V rámci workshopu si naplánujete konkrétní kroky, kterými posunete fungování svého týmu ke své spokojenosti.
Co budeme ve workshopu řešit:
- Role - role vedoucích pracovníků a týmu
- Fungování - proces pravidla, firemní kultura, motivace inspirace
- Dovednosti - 5 klíčových dovedností vedoucích pracovníků
- Akce – v čem pokračovat a od čeho upustit. Jasné konkrétní kroky na základě uvědomění z webináře.
Kdy: úterý 24. září od 17 do19 hodin
Kontaktní osoba: Eva Weberová, tel. +420 723 151 101, e-mail: kouc@evaweberova.cz
Provozní informace o workshopu:
- Cena: 990,- / os. / workshop
- Každý workshop bude probíhat na ZOOM.
- Přihlášky se uzavírají den před plánovaným workshopem.
- Workshopy jsou určené manažerům a lídrům firem.
- Všichni přihlášení dostanou po skončení záznam.
Workshop je součástí celoživotního vzdělávání architektů a je ohodnocen 0,5 bodem, v případě absolvování celého cyklu 3 body.
Cyklus se skládá dále z těchto workshopů:
Role lídrů ve firmách - čtvrtek 17. října od 13 do 15 h. - více informací
Fungování týmů - čtvrtek 21. listopadu od 17 do 19 h. - více informací
Klíčové dovednosti lídrů dnešní doby a budoucnosti – úterý 10. prosince od 13 do 15 h. - více informací