Přeskočit na obsah
Vážené architektky, vážení architekti, pražská kancelář je pro Vás otevřena i během svátků. Razítka si můžete vyzvednout vždy od 10 do 14 h v pondělí 23.12., v pátek 27. 12. a v pondělí 30. 12. Výměnu razítka v brněnské kanceláři si domluvte individuálně.

Soutěže

ČKA záleží na architektonické a urbanistické kvalitě měst, neboť úzce souvisí s kvalitou života jejich obyvatel. Bezpečným způsobem, jak ji zajistit a dodržet zákonné povinnosti, je dobře vypsaná architektonická soutěž.

Mapa soutezi

Mapa soutěží

Nově jsme pro vás připravili zobrazení všech nám známých architektonických soutěží od roku 1991 na mapě.

Výsledky soutěží

Výsledky soutěží >

Probíhající soutěže

Probíhající soutěže >

Florenc 21: West

Datum odevzdání soutěžních návrhů 12. 9. 2025
Regulérní

Centrum míčových sportů

Datum odevzdání soutěžních návrhů 7. 4. 2025
Regulérní

Revitalizace Základní školy Březno

Datum odevzdání soutěžních návrhů 21. 3. 2025
Regulérní

Plavecký bazén Havlíčkův Brod

Datum odevzdání soutěžních návrhů 14. 3. 2025
Regulérní

Připravované soutěže

Připravované soutěže >

Novostavba ZŠ Generála Peřiny Hustopeče

Předpokládaný termín vyhlášení 3. 3. 2025

Rekonstrukce svinovské sýpky

Předpokládaný termín vyhlášení 3. 3. 2025

Bytový dům Louka

Předpokládaný termín vyhlášení 1. 3. 2025

Náměstí Nový Lískovec

Předpokládaný termín vyhlášení 11. 2. 2025

Mohlo by vás také zajímat

Kdo poradí: pracovní skupina pro soutěže ČKA

Česká komora architektů poskytuje vyhlašovatelům odbornou spolupráci při přípravě soutěží. Činnosti pracovní skupiny ČKA sestává ze čtyř oblastí:

  1. spolupráce se zadavateli
  2. navrhování porotců
  3. propagace soutěží
  4. dohled nad regulérností soutěží a výběrových řízení

Spolupráce ČKA se zadavateli probíhá během celého procesu, začíná již před vyhlášením soutěže.

Kontakt: souteze@cka.cz, tel. 513 039 101

Pracovní skupina pro soutěže ČKA

Přednosti architektonických soutěží

  1. ... mají staletou historii
  2. ... zaměřují se na kvalitu
  3. ... jsou transparentní
  4. ... jsou objektivní
  5. ... napomáhají veřejné správě ke komunikaci s občany a jejich participaci
  6. ... přinášejí úsporu financí zadavatele